نحوه استفاده از کاندوم تاخیری

آموزش استفاده از کاندوم تاخیری

رابطه جنسی طولانی‌تر و درنتیجه لذت بیشتر آرزوی هر زوجی هنگام برقراری رابطه جنسی می‌باشد. مهم نیست که به زودانزالی مبتلا هستید یا خیر، استفاده از این کاندوم باعث می‌شود که علاوه‌بر رابطه طولانی‌تر، از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری‌ها جلوگیری شود. منتهی برای بکاربردن حداکثر این قابلیت‌ها در این کاندوم، باید نحوه استفاده از کاندوم تاخیری را بلد باشید. طرز استفاده از کاندوم تاخیری چند تفاوت با دیگر کاندوم ها دارد تا ماده موثر بر تاخیر، لیدوکائین، بیشترین تاثیر خود را بگذارد. به همین دلیل ما در ادامه ی مطلب چندین روش آموزش استفاده صحیح از کاندوم تاخیری را جمع آوری کرده ایم. بنابراین اگر تمایل دارید بدانید نحوه استفاده از کاندوم تاخیری چگونه است و با انواع طریقه مصرف کاندوم تاخیری آشنا شوید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

طرز استفاده از کاندوم تاخیری به روش درست وموثر

به طور کلی مهم ترین کارکرد این محصول، بی حس کردن آلت تناسلی است که این واکنش، به دلیل وجود مواد بی حس کننده ای چون لیدوکایین است. بعد از اینکه به مدت ۳ تا ۵ دقیقه یا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از این نوع کاندوم استفاده شود ناحیه ی حشفه ( آلت جنسی مردانه (Penis) از بخش کلاهک مانندی به نام حشفه (Glans) بدنه یا بخش استوانه‌ای شکل (Shaft)، بیضه‌دان و دو بیضه (Testis) تشکیل شده است. سر آلت تناسلی بی حس می شود و در حین مراقبت، فرد احساس تحریک کمتری می کند. رفته رفته هر چه مدت زمان رابطه ی جنسی طولانی تر شود از میزان این بی حسی موضعی کاسته می شود و فرد احساس تحریک بیشتری می کند. در نهایت با از بین رفتن کامل این بی حسی، فرد کاملا تحریک می شود و به انزال می رسد.

حتما بخوانید  حل مشکل پاره شدن کاندوم؛ اگر کاندوم پاره شد چه کنیم؟

به طور کلی طرز استفاده صحیح از کاندوم تاخیری شامل موارد زیر می باشد:

  • در ابتدا از لبه ی زیگزاگی، کاندوم را باز کنید.
  • برای اینکه از این محصول به درستی استفاده کنید به دقت پشت و روی کاندوم را نگاه کنید و پشت و رو را تشخیص دهید. کافی است نگاهی به کاندوم بیندازید تا جهت باز شدن کاندوم را پیدا کنید.
  • سپس کاندوم را باز نموده و سر آن را بیرون بکشید.
  • طرز استفاده از کاندوم تاخیری به این صورت است که حتما باید سر نگهدارنده ی این محصول رو به بیرون و مستقیم باشد. لذا سر کاندوم را بر روی آلت بگذارید و آن را باز کنید.
  • در زمان استفاده از کاندوم تاخیری حتما باید آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد. چرا که اگر در این حالت نباشد کاندم چین خورده می شود و در نهایت سبب می شود در حین رابطه ی جنسی پاره شود یا خارج شود.
  • نکته ی مهم دیگر در خصوص طریقه مصرف کاندوم تاخیری این است که حتما باید رول این محصولات به راحتی باز شوند و اگر مشاهده کردید که در حین باز کردن کاندوم، با مشکل روبه رو شدید مطمئن باشید که کاندوم را اشتباهی روی آلت خود قرار داده اید. در این حالت باید کاندوم درآورید و بچرخانید و دوباره روی آلت قرار دهید.
  • طرز استفاده صحیح از کاندوم تاخیری به طور کامل اینگونه است که بعد از اتمام کار باید انتهای کاندوم را گره بزنید تا منی از آن خارج نشود.

نحوه استفاده از کاندوم و در آوردن آن

کاندوم تاخیری چیست و به چه کاری می آید؟

همان طور که از نام این محصول مشخص است کاندوم تاخیری نوعی کاندوم است که همزمان، هم مانع از بیماری های مراقبتی می شود و هم به دلیل مواد بی حس کننده ای که دارد سبب افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی می شود. طبیعتا یکی از مهم ترین دلایلی که سبب افزایش فروش این محصولات شده است از بین بردن مشکل زود انزالی در مردان است. در واقع افراد با خرید این
محصول با یک تیر دو نشان می زنند. اما از آنجایی که امروزه محصولات بهداشت جنسی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند لذا قبل از مصرف این محصول حتما باید با طرز استفاده از کاندوم های تاخیری آشنا باشید. این نوع کاندوم با تاخیر در انزال سبب افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی و رضایت جنسی و افزایش لذت جنسی طرفین می شوند. علاوه بر این از ابتلا به انواع بیماری های مراقبتی و بارداری هم جلوگیری می کند.

حتما بخوانید  عوارض کاندوم تاخیری چیست؟!

 

خرید اینترنتی کاندوم تاخیری
خرید کاندوم تاخیری در متنوع ترین برند های کاندوم در ایران

۵ اشتباه رایج در نحوه ی استفاده از کاندوم تاخیری

با اینکه کاندوم یکی از رایج ترین روش های پیشگیری است اما با این حالبسیاری از افراد، نحوه استفاده صحیح از کاندوم تاخیری را نمی دانند و در هنگام استفاده از آن دارای اشتباهاتی هستند. از مهم ترین اشتباهات در نحوه استفاده از کاندوم تاخیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خالی کردن کانل مایع درون کاندوم بعد از باز کردن بسته بندی
  • دیر گذاشتن کاندوم تاخیری در حین رابطه ی جنسی
  • برداشتن کاندوم قبل از اتمام رابطه جنسی
  • باز کردن نادرست کاندوم
  • باز کردن کاندوم قبل از استفاده
  • نگذاشتن فضای خالی در کاندوم برای تخلیه ی اسپرم
  • هواگیری نکردن کاندوم در زمان استفاده
  • پشت و رو گذاشتن کاندوم
  • استفاده مجدد از کاندوم

چه کسانی نمی توانند از کاندوم تاخیری استفاده کنند؟

طبیعتا افرادی که در انزال مشکلی ندارند و زود انزالی ندارند نیازی به استفاده از این نوع کاندوم ها ندارند. همچنین اگر با استفاده از این محصول، رضایت جنسی طرفین خصوصا خانم ها کاهش یافت یا اگر مشاهده کردید که به لاتکس و مواد بی حس کننده ای مثل لیدوکائین و بنزوکائین حساسیت دارید بهتر است از این محصول استفاده نکنید.

طرز استفاده از کاندوم تاخیری کاپوت

استفاده از محصولات شرکت کاپوت یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال رابطه ی جنسی طولانی مدت هستند. این شرکت جدیدا اقدام به تولید و عرضه ی کاندوم های ۴۵ دقیقه ای کاپوت نموده است. این محصول دارای مواد
تاخیری ویژه ای است که مدت زمان رابطه ی جنسی را بیشتر افزایش می دهد. به همین دلیل این نوع کاندوم در حال حاضر از پرفروش ترین محصولات شرکت کاپوت می باشد. نحوه استفاده صحیح از کاندوم تاخیری کاپوت به شرح زیر است:

  • اولا قبل از دخول این کاندوم را بپوشید.
  • از قسمت برش دار این کاندوم را باز کنید. هرگز از قیچی و کارد و دندان
    برای باز کردن استفاده نکنید چرا که این محصول دارای لاتکس های بسیار نازکی
    است.
  • لبه لوله شده کاندوم حتما باید به سمت بیرون باشد.
  • کاندو روی تمام آلت باشد تا در حین رابطه لیز نخورد.
  • بعد از انزال می توانید با گرفتن لبه کاپوت آن را از روی آلت بردارید.
حتما بخوانید  بهترین برندهای کاندوم موجود در ایران

نحوه استفاده از کاندوم تاخیری رنگارنگ و کوچک

طریقه مصرف کاندوم تاخیری Kodex

از مهم ترین شاخصه های این نوع کاندوم این است که فاقد هر نوع خار ، حلقه یا شیار چند بافت است. طرز استفاده از کاندوم های تاخیری Kodex به شرح زیر است:

  • برای باز کردن این محصول می توانید از لبه تعیین شده اقدام نماید. این کار را حتی الامکان آهسته انجام دهید.
  • پشت و روی کاندوم را مشخص کنید. برای این کار کافی است کمی کاندوم را باز کنید.
  • به طور کلی طرز استفاده از کاندوم های تاخیری Kodex به این صورت است که باید قسمت انتهایی کاندوم که سر نگهدارنده منی است را بگیرید. سپس با دست دیگر خود بدون اینکه ناخنتان به سطح کاندوم بخورد آن را روی ﺁلت خود که در حالت نعوظ قرار دارد بگذارید.
  • زمان برداشتن این کاندوم هم پس از انزال است. اما باید آلت در حالت نعوظ باشد. در این حالت باید رابطه خود را تمام کنید.
  • نکته ی مهم دیگر در خصوص نحوه استفاده از کاندوم تاخیری kodex این است که در زمان برداشتن کاندوم باید لبه کاندوم را بگیرید تا کاندوم سر نخورد و منی به بیرون نشت نکند.

سوالات متداول

کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می‌کند؟

استفاده از کاندوم تاخیری حدودا ۵ الی ۱۵ دقیقه با توجه به شرایط بدنی و محیطی و همچنین نحوه استفاده درست از کاندوم تاخیری، باعث افزایش زمان رابطه می‌شود.

چگونه از کاندوم تاخیری استفاده کنید؟

بعد از پاره کردن بسته کاندوم تاخیری، کاندوم را در جهت درست بر روی کلاهک آلت خود در حال نعوظ قرار دهید و با کمک دست آن را تا انتها باز کنید، ماده بنزوکائین موجود در کلاهک کاندوم باعث به‌تاخیر انداختن زمان انزال می‌شود.