کد تخفیف 19 هزارتومنی خرید اول از فروشگاه اینترنتی خجالت نکش kharidaval

منو

مصادیق تخلف رسانه‌ها در سیستم کسب درآمد خجالت نکش

 

مصادیق تخلف رسانه‌ها در سیستم کسب درآمد خجالت نکش

 

 

با توجه به اهمیت افیلیت و جمع بندی‌های نهایی انجام شده، انجام موارد زیر توسط رسانه‌های همکار و فعال در سیستم کسب درآمد خجالت نکش، مصداق تخلف بوده که در صورت مشاهده، علاوه بر عدم تایید درخواست تسویه‌ی آخرین ماه، حساب کاربر به مدت یکماه تعلیق و در صورت تکرار مسدود خواهد شد.

          1. استفاده از بنر و یا محتوای گمراه کننده و غیرواقعی
• به عنوان مثال: معرفی محصول با تخفیف غیر واقعی، معرفی کدهای تخفیف بدون ارائه اطلاعات لازم در خصوص شرایط و نحوه استفاده آن و… .
• عنوان خرید با تخفیف ۸۰ درصدی و… در بنرها و محتوای تولید شده در رسانه. (در صورتی که در سیستم خجالت نکش چنین تخفیفی وجود ندارد)

          2. درج قیمت اشتباه (کمتر از قیمت واقعی محصول) در رسانه
ارائه لیست محصولات به همراه قیمت، با قیمتی کمتر از قیمت محصول در سایت خجالت نکش. در صورت تغییر قیمت محصولات (کمتر یا بیشتر شدن)، رسانه موظف است نسبت به بروزرسانی قیمت محصولات اقدامات لازم را انجام دهد و یا از ارائه قیمت خودداری کند. (در صورت وجود شرایط لازم ، میتوانید برای دریافت API اقدام نمایید)

          3. معرفی و لینک دهی به کالایی که در فروشگاه خجالت نکش ناموجود است
در صورت معرفی کالا و ناموجود شدن آن، رسانه می‌بایست نسبت به حذف آن محصول و یا اطلاع رسانی در رسانه خود نسبت به ناموجود بودن کالا اقدام نماید.

          4. استفاده از لینک‌های سیستم همکاری در فروش در رسانه‌ای غیر از رسانه (های) ثبت شده
لینک‌های تولید شده برای رسانه (های) ثبت شده، تنها می‌بایست در همان رسانه معرفی و استفاده شوند. به عنوان مثال امکان درج یک پیج اینستاگرام به عنوان رسانه و استفاده از لینک‌های آن در سایت‌ها یا کانال‌های دیگر، امکان پذیر نیست.

          5. انجام هرگونه فعالیت‌های بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) روی نام و فروشگاه خجالت نکش
به عنوان مثال ایجاد صفحات مختلف بدون ارائه محتوا در خصوص محصولات و درج عباراتی نظیر «برای ورود به سایت اصلی خجالت نکش کلیک کنید» خلاف قوانین است.

          6. استفاده از نام خجالت نکش و یا مشابه آن در نام و یا آدرس رسانه
به عنوان مثال ایجاد پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام و یا ثبت دامنه‌های سایت با نام خجالت نکش یا هر گونه تشابه تلفظی و نوشتاری
مانند عباراتی نظیر خجالت بکش ، خجالتی، خجالتیا و … .
همچنین استفاده ازعبارت نمایندگی رسمی خجالت نکش ، ثبت رسمی در سایت خجالت نکش، همکاری با خجالت نکش و عباراتی از این قبیل خلاف قوانین و غیر مجاز است.

           7. دادن وعده/ ارائه تخفیف روی محصول (Cash Back) از سمت رسانه به خریداران
به طور کلی ترغیب حضوری خریداران به خرید و ارسال لینک افیلیت به آنها و یا دادن وعده بازگشت بخشی از قیمت محصول خریداری شده توسط شما و… خلاف قوانین است. تمامی لینک‌ها تنها باید از طریق رسانه‌های ثبت شده در پنل کاربری منتشر شود و کاربر با تصمیم خود نسبت به خرید اقدام کند.

           8. قرار دادن لینک‌های سیستم همکاری در فروش در Iframeها
           9. استفاده از هرگونه اسکریپت، پلاگین و … برای افزایش تعداد کلیک‌ها
         10. در دسترس نبودن و عدم فعالیت رسانه (های) ثبت شده
ثبت رسانه و ساخت لینک افیلیت برای آنها و عدم فعالیت هر یک از رسانه‌ها (از نظر تولید محتوا، بازه‌های زمانی به روزرسانی و… براساس نظر کارشناسان فنی خجالت نکش) خلاف قوانین است. در صورت پایان یافتن فعالیت رسانه (ها) همکار موظف است از طریق پنل کاربری آن رسانه را غیر فعال نماید.

        11. استفاده مستقیم و کپی شده از محتوای خجالت نکش در رسانه
امکان استفاده از توضیحات مربوط به هر کالا که در سایت خجالت نکش ارائه شده است، در رسانه ممنوع است. اطلاعات قابل استفاده تنها در سطح مشخصات ، تصویر ، قیمت محصول و میزان تخفیف ، مجاز است.

        12. استفاده از قالب اصلی سایت و یا لوگو خجالت نکش در طراحی رسانه ثبت شده
هرگونه تشابه رنگ و یا ساختار در طراحی رسانه، طراحی لوگو و… که از نظر کارشناسان فنی سیستم همکاری در فروش مشابه با سایت خجالت نکش باشد، خلاف قوانین است.

       13. عدم تولید و ارائه محتوای مکفی و با کیفیت در رسانه ثبت شده
ثبت رسانه و عدم فعالیت آن تحت هر شرایطی ممنوع است. در صورت عدم فعالیت یک رسانه لازم است از طریق پنل کاربری آن رسانه غیر فعال شود.
       14. عدم تطابق تعداد مخاطبان رسانه ثبت شده با ورودی و تعداد کلیک انجام شده
براساس الگوریتم‌های هوشمند، فعالیت رسانه‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد و در صورت عدم تطابق وضعیت رسانه و تعداد کلیک ورودی، امکان تایید درخواست‌های مالی کاربر وجود نخواهد داشت.

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
خجالت نکش
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
خجالت نکش